קרית ים, משאבי אנוש

תפקיד אגף משאבי אנוש הינו לתת מענה לצרכי העירייה ולאגפיה השונים בשיבוץ כוח אדם מתאים, מקצועי ואיכותי, בהתאם לנהלים ולדרישות ולטפח סביבת עבודה נוחה ונעימה, תוך הדרכת כלל העובדים למקצועיות ושרותיות.

פיתוח תהליכים ארגוניים מקצועיים ויישומם בצורה הטובה ביותר בכדי לתת לתושבים את השירות הטוב ביותר.
עיצוב תרבות ארגונית המחויבת לחזון העירייה באמצעות מימוש עצמי של העובדים.

חזון האגף

אגף משאב אנוש מוביל את עיריית קרית ים כארגון מתקדם, מקצועי, שירותי ואיכותי עם תרבות ארגונית וניהולית חדשנית ומכוונת יעדים ומפיקה לקחים בהתאם לצורכי הסביבה למען עובדי ותושבי העיר קרית-ים והמערכת העירונית בכללותה.

פעילות האגף

  • אחריות לקביעת מסגרות ותקנון כ"א במחלקות השונות ולפיתוח הידע והמיומנות לעובדים בתחומים ובדרגים השונים ברשות. 
  • מגדיר תהליכי עבודה, פועל בשקיפות ומהווה כתובת מקצועית להנהלת הרשות, לעובדים, לאגפים ולגורמים חוץ עירוניים. 
  • אחריות לגיוס, לקליטה ולהשמה של העובדים. 
  • אחריות לניוד עובדים ממחלקה למחלקה בהתאם למסלולי הקידום שנקבעו לכל עיסוק בהתאם לצורכי המחלקה ומתוך ראייה כוללת של צורכי הרשות. 
  • אחריות לטיפול בעובדים הפורשים ובעובדים המתפטרים. 
  • שילוב מרבי של כח אדם מקצועי ואיכותי למתן שרותי אישי לתושב. 
  • טיפוח והעצמת המשאב האנושי. 
  • הדרכה והשתלמויות לעובדים. 
  • טיפול ברווחת העובד. 
  • הכנת מכרזים פנימיים / פומביים למשרות פנויות בעירייה. 
  • ניהול תיקים אישיים וטיפול שוטף בתנאי שכר העובדים. 
  • עדכון נהלים ודיני עבודה והבאתם לידיעת העובדים. 
  • אחריות למשמעת העובדים ברשות.

יעדים:

  • בניית תרבות ארגונית מבוססת על ערכים והעצמת המשאב האנושי תוך התאמתו ליעדים ולצרכים של הרשות בדרך של שותפות ולקיחת אחריות משותפת לעתיד הרשות. 
  • טיפוח ופיתוח המשאב האנושי למצוינות ומקצועיות.
  • טיוב המשאב האנושי באמצעות ניהול מערך הדרכה והכשרה. 
  • בניית אופק קידום עובדים בעלי פוטנציאל עפ"י מדד חו"ד/הערכה. 
  • קידום שירות איכותי נגיש וידידותי.

    מבנה אגף ובעלי תפקידים